.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سه دلیل برای درست بودن دیدگاه رئیس‌جمهور

جلوگیری از تولید نسل بر اساس دیدگاه های متاثر از فرهنگ غربی با آموزه های اسلامی قابل توجیه نیست و چه بسا حمایت از این حرکت در کشور ما در لایه های پنهان خود با انگیزهای استعماری همراه باشد، بنابراین شخصا با دیگاه رئیس جمهور درباره غلط بودن سیاست دو فرزندی موافقم.

در دوران جنگ تحمیلی که فروش سیم خاردار به جمهوری اسلامی ممنوع بود امکانات کنترل زاد و ولد به طور مجانی در اختیار کشور ما قرار می گرفت. از طرفی تشویق به ازدیاد نسل در برخی مناطق کشور نشان می دهد انگیزه های سیاسی در این زمینه وجود دارد.

سومین استدلال در زمینه درست بودن این دیدگاه آن است که در آیات و روایات تاکید شده است از ترس فقر فرزندان خود را نکشید چرا که روزی آنها به دست خداست. بنابراین اگر در خانواده ای امکان برای تربیت صحیح فرزندان وجود دارد قطعا دو فرزند کم خواهد بود اما اگر خانواده ای توان تربیت فرزند خود را نداشته باشد همان یک فرزند هم زیادی است.اصل در این موضوع تربیت صحیح فرزندان است.

درباره برخی نگرانی ها درباره اینکه افزایش نسل موجب می شود کشور برای اشتغال این افراد با مشکلاتی مواجه شود باید به این نکته توجه کرد که این محدودیت ها در برابر ظرفیت های بالقوه کشور ناچیز است. همه این نگرانی ها در سایه برنامه ریزی قابل رفع شدن است.

آنهایی که به این گونه ایده ها تعرض می کنند باید به این نکته هم توجه کنند که اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه فناوری های نانو و علوم روز توانسته به موفقیت های برسد همه و همه مدیون همان نسلی است که در سالهای اول انقلاب متولد شده اند و امروز در زمینه علوم روز کشور را به موفقیت های فراوانی رسانده اند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.